2021. már 04.

KATEGÓRIAELSŐ A PEUGEOT 208 ÉS 2008 A NEMZETKÖZI ÉV NŐI AUTÓJA VÁLASZTÁSON

írta: Autó Máté Kft.
KATEGÓRIAELSŐ A PEUGEOT 208 ÉS 2008 A NEMZETKÖZI ÉV NŐI AUTÓJA VÁLASZTÁSON

KATEGÓRIAELSŐ A PEUGEOT 208 ÉS 2008 A NEMZETKÖZI ÉV NŐI AUTÓJA VÁLASZTÁSON

logo_wwcoty_color.png

Az idén 11. alkalommal kiadott Év Nemzetközi Női Autója (Woman’s World Car of the Year) díj egyedülálló, női szakújságírókból álló nemzetközi zsűrije kiválasztotta a 9 versenykategória győzteseit.  A Peugeot 208 a legjobb városi női autó díjat, Az új Peugeot 2008 pedig a legjobb női városi SUV díjat nyerte el.

urban_car_peugeot_208.jpg

urban_suv_peugeot_2008.jpg

A 2009-ben megalapított Nemzetközi Év Női Autója díj zsűrije, 50 autószektorban jártas  hölgyből áll, akik 5 kontinens 35 országát képviselik. A kiválasztás első körében minden kategóriában három döntős modellt választottak.

best_urban_car_peugeot-208-2020-1600-0e_copia.jpg

A szavazás második köre után a Peugeot 208-at emelte a zsűri a legjobb városi autó kategória élére, megelőzve a Toyota Yaris-t és a Honda Jazz-t. A 2020-as Év Autója díj nyertese, amely már 24 további nemzetközi díjat zsebelt be, a kisautó, azaz B szegmens kellős közepébe „talált” és gyorsan sikermodell lett a Peugeot palettán. Atletikus kiállása és kifinomult formaterve jól beleillik a Peugeot márka prémium törekvéseibe. 2021, január végéig 265 000 példányban talált gazdára világszerte, ami remek eredmény, hiszen alig másfél éve van jelen a járvány sújtotta piacon. Előkelő és egyedi megjelenésével a Peugeot 2008 szintén jól beleillik a márka aktuális arculatába, úgy hogy mindemellett önálló egyéniséggel is bír. A jó kiállású autó stílusa erős és figyelemfelkeltő.

Január végével 203.000 darab Peugeot 2008 talált gazdára világszerte a 2020 elejei bevezetés óta, ami szintén kiváló eredmény az új modell esetén.

best_urban_suv_peugeot-2008-2020-1600-22_copia.jpg

A Peugeot 208 és a Peugeot 2008 modellek már a márka elektrifikációjának jegyében születtek, mivel egyaránt elérhetőek hagyományos benzines, dízel, illetve teljesen elektromos meghajtással is.

A két modell díjazásakor az alábbi szempontok döntöttek a két Peugeot modell mellett: biztonság, komfort, technológia, kapcsolódási lehetőségek, ár-érték arány, környezeti lábnyom és design.

A két kategórianyertes Peugeot modell versenyben van az abszolút „Év Női Autója”  díjért is, amelyet stílszerűen március 8-án, Nőnapon ítélnek oda az idei nyertesnek.

NEMZETKÖZI SAJTÓOLDAL

http://int-media.peugeot.com

A PEUGEOT MÁRKA

A PEUGEOT egy világszerte prémium megoldásokat kínáló márka. Fő értékei az Igényesség, a Büszkeség és az Emóció. A márka több mint 160 országban van jelen, 10 ezer kereskedést működtet, és 2020-ban csaknem 1,2 millió új gépkocsit adott el. 2021-ben, a fennállásának 210. születésnapját ünneplő PEUGEOT márka új arculattal jelentkezik: a címerpajzsot formázó logó a márka személyiségét, időtállóságát fejezi ki. A PEUGEOT a személy- és haszongépjárművek teljes kínálatában bevezette az elektromos meghajtást, ezen kívül egy új koncepcióval is jelentkezik, amely a Neo Performance nevet kapta. A hatékony, sportos, nagy teljesítményű Neo Performance modellcsalád első tagja az 508 PEUGEOT Sport Engineered.

 

 

Szólj hozzá